Tjalalaaa


Har du pojkvän? - japp
Hur många har du haft sex med? - deru
När var det senast du hade sex ? - idag
Hur många gånger har du varit kär? - inte många
Har du blivit dumpad? - nä
Har du dumpat någon? - jo
Är du romantisk? - jo, när jag lägger den sidan till
Kärlek vs sex? - båda
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - jo
Vad faller du för hos killar? - omtänksam, söt osv.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Föralltid tror jag inte, men ett långt tag. Men som sagt.. Allt går bara man vill!
Har någon varit otrogen MED dej? - tro ja inte.
Har någon varit otrogen MOT dej? - inte vad jag vet..
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - jo
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - Lagen säger ju 15år. Men jag säger '' När man känner sig redo. '' Sex är inte ålder. Sånt känner man!
Har du haft trekant? - mm
Har du haft gruppsex? - nä
Har du haft analsex? - maybe;)
Har du haft sex med mer än en kille på en och samma dag, alltså vid olika tillfällen? - inte vad jag kommer ihåg nu
Vilken storlek vill du minst ha på en kuk? - Spelar ingen roll, bara han kan sin grej. hah
Hur stor är den största kuken du haft? vet inte
Har många orgasmer har du fått som mest under sexakten? venne.
Hur många timmar har du haft sex i ett sträck? många timmar
Hur ofta vill du ha sex? varje dag.
Har du haft sex med mer än 50 st, gäller även förhållande? haha nej
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en tjej? nä, är inte lagd åt det hållet
Vilken är din favoritställning? Alla.
Hur gammal är den äldsta/yngsta du varit med,
välj åldern som killen är idag och inte då när ni hade sex? pallar inte tänka.
Suger du kuk och tar du i så fall satsen i munnen? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0