Svar på Frågestunden del 1

 
Har du haft analsex? :)
- det är inget jag tänker skriva här. Men du kan gärna skriva till mig och fråga privat så får du väll reda på svaret!
 
Anonym tänkte precis som mig ;) 
Gillar du analt? ;)
- samma svar som ovan.
 
Gillar du att ge avsugningar? Fast det vet jag ju ;)
- ok.
 
vilka är dina bästa vänner? isåfall kan du ju skriova en mening eller två om dom! :P
- har inga "bästa-vänner". Mina vänner betyder lika mycket för mig. Men, dom jag umgår mest med är väll - Jennifer, Jessica, Julia och Paulina. 
Jennifer: rolig att vara med och dyng rolig att supa med. Har vart din vän sedan dagis och vi har gjort massa bus i våra ungadar.
Jessica: har alltid roligt med bruden. Man får sig alltid ett gått skratt då man är med henne, loveu!
Julia: har allid roligt med dig och en ritigt trevlig brulla, haha.
Paulina: har också roligt med dig jämt. Kan berätta allt för dig, för du förstår mig. Finns ingen annan än dig som förstår mig så bra som du gör. 
 
När förlora du oskulden? 
 
- gick i 6an. så typ 12 år. 
 
Missbrukat någon drog? Om inte, har du testat? Vad såfall?
- ja, alkohol - för det är väll en drog?
 
favorit parfym?
- britney spears fantasy
 
singel? 
- nejnej.

när fyller du år? 
- 28 juni.

vilken skola går du på och vilken klass? 
- Liljaskolan, HA11. Alltså, handels.

använder du löshår? 
- njae.

tips på vad man kan blogga om? 
- mode och massa tips.

vilket år har vart det bästa i ditt liv? 
- jadu.. Ingen aning faktiskt. Med det var väll då man var mindre.

vart köper du de flesta av dina kläder? 
- H&M, Gina Tricot och Cubus.

vad gillar du hos killar? både utseendet och personligheten 
- utseendet: inte vara för tjock, ha fina ögon, ha snygga kläder och skor. Personligheten: omtänksam, ärlig, pålitlig osv.

kan du inte börja videoblogga? 
- haha, jag skulle kunna göra det, men skulle vara lite pinsamt och får inte för min babe.

Vilken färg är det på dom flesta kläderna i din garderob? 
- vitt och svart!

Brukar du använda kjol? 
nej, det brukar jag inte göra.
 
Hur gammal är din syster? 
- hon är 23.

Bryr du dig om skolan? 
- klart jag gör. Men ibland kan det bli lite för mycket av skolan..

Vilken är din favoritglass? 
- hmm.. ingen aning, men Pigelin är väll gott.

Använder du klackar till vardags?
- nja, händer inte ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0