min helg :)

 
Snygg osv.
 
Helgen har bestått av detta: i fredags var jag på mässan och gick och kolla lite, kika på en grej som dom hade på scenen och sen gick jag och Ronnie till Jeppe och hade det trevligt. Kom hem vid fyra på morgonen och på lördagen klev jag upp klockan tio för att åka ner på marknaden. Hittade en tröja och vantar. Jobbade även på Lenas igår - 20.00-02.00. Klev upp ganska tidigt imorse med, för att åka ner på marknaden med Ronnieboiii. Sen så har jag inte gjort så mycket.. Städat köket och kylen (haha) sen så har jag bara legat i sängen med Älsklingen.Har även hunnit beställa massa saker fårn internet, heheh. Ska snart vandra mig mot tv-rummet för att se Solsidan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0