Svar på Frågestunden del 2

 
Förresten du har sjukt fina ögon! 
- haha, tack!
 
 
I see you! ;)
 
Hur lång är du? 
- sist jag kollade så var jag 1.68. Men nu har jag ingen aning, har säkert växt lite grann. 

Hur mycket väger du? 
- venne.

Har du på din smink varje dag? Vad använder du för smink? 
- när jag är i skolan så har jag smink på mig varje dag, men inte om jag bara är hemma.

kan inte du visa bild på ditt rum! 
- haha, jag är aldrig på mitt rum eftersom jag inte bor hemma. Men kan säkert ta någon bild då jag är hemma på mitt rum.

vad ska du gå för gymnasielinje hade du tänkt? 
- jag går redan gymnasium och jag går på Liljaskolan.

vad är din favorit färg! 
- ROSA!
 

vad är ditt tips till att få en så bra blogg som din? 
- haha, min blogg bra? Sluta skämta nu. Men ja, om man vill få en bra blogg så ska man uppdarera ofta och skriva om intressanta saker. Det är mina tips. 

är ps svårt? jag vet inte om jag ska försöka få tag på det haha 
- nej det är det inte. Eller det är nog svårt för dom som inte kan det, men jag har lärt mig själv så klart du också kan lära dig själv. Det finns att ladda ner på internet om du inte har det. ;)

kan inte du göra gratis headers? 
- jag har tyvärr inte tid med det.

vad tycker du om kissie? 
- jag vet inte.. Tyckte inte om henne förut men nu är hon bättre tycker jag.
 

vad tycker du om widerstedt?
- blä! Provocerande liten brud det där, hon gillar jag inte. 
 
vad brukar du tänka på innan du ska sova? 
- ingenting.

när går du och lägger dig? 
det är olika. Ibland lägger jag mig i sängen tio och ibland tolv. 

har du bra betyg i skolan? 
- nej..

hur gammal är din syster? 
- hon är 23 år.

har du haft någon annan hårfärg än den du har nu eller har du färgat ditt hår eller någonting?
jag har varit brunett förut. 
Brunett ..
haha, Valborg blev väll så där. kom iaf nyss hem . har vare me paulina, lovisa, häcken, ralle marcus sen nå fler. vi ha typ chillat ;) hahah!
när vi gick på vägen , då kom sociala, vi ba oooops! osså vare värsta hahahah en groda. asså helt seriöst en groooooda. i buuurken hahahah.åsså den rabbiiit. helt sjuuuk. nä nui skaa ja powernapppppa. hanä göttt sså syns vi .
(ignorera ankläpparna, jag var liten hehe..)
 
vad är ditt favortitcitat? 
- "Lev livet som satan, innan Satan lever livet med dig."

vem skulle du vilja byta liv med för en dag? 
- haha jag vet inte..

hur skulle du beskriva dig själv? 
- snäll, omtänksam och efterbliven :p

din bästa egenskap och sämsta? 
- min bästa egenskap är väll: ärlig och ställer alltid upp. Sämsta: blir lätt svartsjuk, feg, otålig och lat.

hur ska en kille vara enligt dig? 
- har jag väll redan skrivit längre upp.

vad är det pinsammaste du gjort? 
- finns så himla många pinsamma saker jag gjort.

vem är din bästa vän? 
- har jag skrivit längre upp.

Snygg blogg! :)
- tack så mycket!
 
 
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? 
- 7 månader men snart åtta månader.

Bor ni med varandra? 
- ja, det gör vi :)

Hur träffades ni? 
- han addade mig på Facebook sen började vi skriva med varandra där. Han bodde i Rundvik, sen börja vi träffa varandra. Sen vips! Blev vi tillsammans. 

Vad brukar ni göra då ni är med varandra? 
- Myser, kollar på tv, kollar på film, är med kompisar, är ute och går, städar osv.

Hur gammal är han?
- han är 21 år. Född 1991. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0