min helg i instagram bilder

 
I fredags åkte jag till stan vid elva-tiden, gick på Subway med Paulina, mötte upp Jessica och sedan gick vi bara runt på massa affärer. Hittade en tröja på Ginatricot för en hundring. Köpte väll inget mer förutom en godispåse på Hemmakväll. 
 
Då jag kom hem klockan fyra duschade jag, sminka mig och sedan tog jag bussen till Rundvik där det vart lite trevligheter. Tog bussen till Nordmaling vid tio gick sedan och mötte upp min älskade kille sedan gick vi hem. Vart en tidig kväll!
 
Igår handlade vi massa mat och götta. Vi satt bara hemma hela kvällen med lite folk. Då dom åkte kolla vi bara på film! 
 
Idag har jag bara hunnit lega i sängen och kollat på Ensam mamma söker. Men ska väll snart kliva upp, för hade tänkt göra Nougat-rutor/kakor. Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0