ledig imorgon!

Hej hej bloggen! 
 
Har haft foto idag och sedan historia, ganska slapp dag. Har även hunnit att prata med socialpedagogen om massa saker. Just nu sitter jag i Studiegården och ska egentligen arbeta. Men det går ju fan inte eftersom min dator har blivit någott fel på och skoldatorn är inne på lagning. 
 
Mamma hämtar mig i Nordmaling så ska äntligen få komma hem till finfina Rundvik. Inte så ofta man är hemma nu förtiden då man bor i Nordmaling hos världens bästa kille! ♥ fast har ju gjort det nu i 3 månader. 
 
Imorgon är jag ledig och det känns jätte skönt, då slipper jag att gå och lägga mig vid tolv så kan ju vara vaken hela natten och få sova hur länge som helst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0