jobbigt..

Vet inte vad jag ska göra längre, vet inte hur jag ska beté mig, vet inte hur allt står till, vet ingenting längre. Jag hatar detta, verkligen. Vill inte känna den här känslan, den där konstiga känslan då man har så himla ont i magen på grund av att man helt enkelt inte vet hur allt står till. 
 
Jag känner mig rådlös, maktlös, ledsen och frustrerad. Samtidigt envis och vill inte ge upp, men jag vet inte heller vad mer jag ska göra, jag känner att jag har testat allt. Jag känner mig så dålig, någon som inte duger. Det känns att det är bara jag som är så trött. Orkar inte.
 
Jag ska kämpa. Jag ska klara detta. Men de kommer ta tid. Jag kommer gråta floder. Jag kommer få panik.
Jag kommer vara rädd. Jag kommer vara glad. Jag kommer le. Men jag måste kämpa.
Måste ta mig igenom de svåra. Annars orkar jag inte mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0