Inget internet

Har inte haft internet hemma sedan igår och det suger verkligen. Så då får det bli mobil-bloggning och lite bloggning ifrån skolan. Hoppas det duger.

Hade sovmorgon imorse, fick sova en timma längre, tog tåget till Umeå och sen tåget till Vännäs. Skolan gick bra idag, slutade tidigt på alla lektioner och det är bra. ;)

Efter skolan åt jag mat, kollade lite på tv med älsklingen, åkte iväg till Rundvik för att träffa några och jag hämtade min vågtång hemma och nu har kg bara myst framför tv.n med godis och älsklingen.

Älskar min pojkvän så himla mycket, han är verkligen allt! <3 på onsdag har vi vart tillsammans i ett halvår, tiden har gått så otroligt fort men vi har ändå hunnit med så jäkla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0