YOLO!

Jobbar med detta just nu.
 
Är så sjukt less på min förkylning, har inte längre ont i halsen så det är positivt! Nu hostar jag och är jätte snuvig.. får väll hoppas att det går över snart. 
 
Igår åkte jag på badet med Wille. Varmt i vattnet var det i alla fall, men tror jag blev lite sjukare efter jag bada. Idag har jag bara två lektioner på förmiddagen, så jag slutar på lunchen. Ska nog äta lunch på matan sedan tar jag tåget till Umeå och sen byter tåg till Nordmaling. 
 
Ska nog käka lite middag med gubben min sen (har förövrigt vart tillsammans med han i 7 månader idag) och drick lite vin. Haha, gööda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0