min helg

Förlåt för dålig uppdatering, men har nästan inte varit hemma och då jag varit hemma har jag städat eller kollat på film och sovit. Men i fredags hade jag bara en lektion på morgonen så jag tog bussen hem och sedan skjutsade mamma mig på Näslunds Konditori så jag köpte en sallad hem, gud så gott! Åkte på Paradisbadet på eftermiddagen med Julia, Jesper, Ronnie och Krille. Efter vi badat gick vi vidare på Max och käkade och tog tåget hem vid nio. Vart party då vi kom hem.
 
I går, lördag, städade jag och Ronnie hela lägenheten, det behövdes verkligen. Åkte sedan på affären och köpte lite mat, det blev hamburgare med Friscohamburgebröd, smaskens! Gick sedan ner till Julia och Jeppe och satt där ett tag. Somnade skit tidigt igår, det behövdes verkligen! 
 
Snart ska jag åka ner på Lenas och käka sedan ska jag till Rundvik. Tjarå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0