Jag och Ronnie. <3

Vad heter ni? Jessika och Ronnie
Hur träffades ni första gången? Smsade och bestämde att vi skulle träffas ute på Rundvik
Hur länge har ni varit tillsammans? sen 5 mars 2012
Är ni förlovade? nä..
Bor ni ihop? jajemen!
När flyttade ni ihop? i juli nångång
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej
Isåfall, vem kör bäst? jag ;)
Har båda jobb? nä
Kommer du ihåg er första kyss? hihi ja oja!
Vem sa "Jag älskar dig" först? han<3
Vem är äldst? Ronnieboii
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräftan, han är lejonet
Vem fyller år först på året? Jag
Vem är längst? Ronnie
Vem sjunger bäst? Skulle nog säga att båda är lika dåliga på det
Håller ni handen på stan? Ja...
Vad har ni gemensamt? Oj oj, det är väll ganska mycket skulle jag tro.
Blev du kär i första ögonkastet? Inte kär å kär...
Har ni någon speciell låt? Jag vet inte..
Har ni framtidsplaner? Njaaa...
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej :( men måste göra det snart!
Vilket är ert bästa minne? Jag har så många fina minnen med R!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter, kollar på film/tv och myser! :]
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra första gången ni träffades? Båda bodde i lilla Rundvik ;)
Bråkar ni ofta? Ja, tyvärr... men vi har börjat skärpa oss så det är lite mindre bråk nu. :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Smsar
Vilken är hans finaste kroppsdel? Hela han är så otroligt fin!
Brukar någon av er prata i sömnen? Nej
Älskar du honom? Självklart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0