tio första, nio senaste....

Tio första:
Första bästa kompis: Mia
Första bil: -
Första kärlek: Haha, r.
Första husdjur: Hund och katt
Första semester: 2004
Första jobb: Vet inte
Första köpta skiva: Ingen aning
Första piercing: Öronen, 1998.
Första konsert: ?

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Öl.
Senaste bilfärd: När jag åkte med Sandra igår.
Senaste filmen du såg: Minns inte vad den hette.
Senaste ringda telefonsamtal: Vet inte 
Senaste bubbelbadet: Nån gång då jag var på Paradisbadet :p 
Senaste spelade cd: Spelar inte...
Senaste kyss: min älskling 
Senaste gången du grät: Igår :p 
Senaste måltiden: Nått äckligt i skolan

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Njaae.
Blivit arresterad: Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nja.
Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, det har jag säkert.
Fått ditt hjärta krossat: Oja, för många gånger - tyvärr.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one night stand: Ja.
Busringt till någon: Ja, haha :)

Sju saker jag har på mig:
1. Skor
3. Jeans
4. String
5. Parfym
6. Jacka
7. Halsband

Sex saker du gjort idag:
1. Promenerat.
2. Åkt buss.
3. Skrivit. 
4. Tänkt så hjärnan rök.
5. Smsat.
6. Lyssnat på musik.

Fem favoritsysselsättningar utan rangordning:
1. Umgås med vänner och familj 8)
2. Lyssna på musik.
3. Blogga.
4. Sova. 
5.Vara med Stella.

Fyra personer du kan berätta allt för:
Paulina.

Tre val:
Svart eller vitt: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Chips

Två saker att göra innan du dör:
1. Skaffa barn.
2. Göra något riktigt jävla galet! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0