såäre..


Less som sat*n är man. Vet inte vad jag ska göra längre. Oron bara stiger mer och mer. Får jämt höra nånting varje dag som gör mej ledsen, besviken och förbannad. Kan ni snälla bara sluta lyssna på alla j*vla falska rykten och lyssna på mej istället, jag vet sanningen, så är det bara. Ni har ingen aning om hur allt ligger till så ge fan i o lyssna på rykterna och sluta inbilla er saker. Nu är jag less på detta jävla tjat och allt! Vill inte bo kvar här längre, vill sticka och starta om allt på nytt. Ingen som förstår, men det är väll bäst det...


pallar faktiskt inte..



Kommentarer
Heart Anonym

Folk kommer aldrig att förstå. Bara ignorera. Men ja, jag måste också härifrån och få göra en "restart".

2012-05-21 @ 00:51:04
Heart Anonym

förstår dej tjejen, vill oxå dra här ifrån.

2012-05-21 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0