Man kan inte lita på någon annan än dig själv, kom ihåg det.

Jag har inte lätt för att lita på någon. Det tar sin tid att vinna mitt förtroende. Har någon å andra sidan kommit dit att dom fått mitt förtroende då litar jag stenhårt på den personen. Nu funderar jag över det. Jag var så säker förut att jag kunde lita på dom flesta. Men, åren gick och fler och fler personer svek mig. Jag var säker på att vi skulle göra allt för varandra. Ta hand varandra, skydda varandras drömmar, om någon av oss blödde så skulle den andra plåstra om osv. Var det dåligt av mig? Om man inte kan lita på någon, vad ska man då göra?

Jag kanske borde tänkt på dom här orden. "då litar jag stenhårt på den personen...."

Även om man håller någon i handen kan den faktiskt släppa när som helst.

Kommentarer
Heart =)

Duktig du är på att skriva och texten är väldigt sann:)

2012-05-31 @ 10:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0