heeeey dude

 

Åkte som sagt hem från skolan direkt jag kom dit igår typ och när jag kom hem städade jag. Blev mycket vackert, haha. Sen gick jag ut med Jessica ett tag, drog till Nordmaling med henne, käkade glass, snackade osv. Vet ni vad jag gjorde på kvällen? Jo, jag låg hemma :o så sjukt ovanligt, har inte gjort det på flera månader. Men det var sjukt härligt att få vara själv för en gångs skull, härligt att få rensa lite tankar.

 

Har inga lektioner nu på morgonen, men har nationella i Matematik kl 10-14 sååå..... ja, det blir spännande hur det ska gå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0