Svar ifrån frågestunden!

Vad dricker du för öl Jessika?<3

Jadu.. Smålands, 5.2an

och Dansk fadöl. Är väll det jag dricker oftast.

Vad åt du idag?

Jag har inte ätit något idag.

Hur många har du haft sex med?

Någonstans mellan 9 och 15, haha.

Ligga?

Nej!

Hur seriöst är ditt förhållande?

Mycket seriöst. Vi bor t.o.m. med varandra. ;)

Har du tagit den i 2:an nån gång?

Maybe. ;)

Vad tycker du om för musik?

Jag tycker mest om reggae.

Vilken är den snyggaste klästilen en kille kan bära?

Hmm.. men typ jeans osv osv osv.

Gillar du fisk?

Jodå, fiskpinnar är väll gott! ;)

Rakar du fittan?

Eh.. ja.

Vad gillar du för killar?

Dom ska va snälla, gulliga, omtänksamma, vara mogen och killar som har något bakom pannbenet. Precis som min kille! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0