Jag älskar min pojkvän mest av allt!

 
 
Heeej!  Ett tag sedan jag skrev, ingen aning varför jag inte skrivit för jag har varit ledig sen i fredags.
I fredags jobbade jag förmiddag, sedan åkte jag hem till lägenheten för att hämta smink och lite kläder och sedan åkte jag, Jessica och Jeppe vidare mot Ava för att göra i ordning där. Vart roligheter sen där på kvällen :D 
I lördags gjorde jag inte ett skit, låg hemma i sängen med älsklingen typ och igår hände typ samma. Min babe fyllde 21 år! :D gammgubbe... Wille kom hit och vi käkade tacos, nom nom! 
 
Imorgon ska jag in till stan och köpa mig en dator (en rosa bloggdator ) och en router till lägenheten, blir nog bra det. 
 
Men nu ska jag gå å duscha, tjiiing! :]
 
 
Min pojke som jag älskar mest i världen, pusss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0