Tips: Så får du platina blont hår

Använd Mood Ultra Blond x-tra för att få håret så ljust som möjligt. Finns att köpa i vanliga mataffärer. 
 
 
Om man redan är blond så rekomenderar jag att bara färga utväxten istället för hela håret, för om man ska färga hela håret så nöter det på håret riktigt mycket. Om man vill övergå från mörk hårfärg till blond måste man självklart ha i hela håret, men var då noga med att ha i mycket hårinpackningar och saker som gör att håret reparerar sig under en tid innan man har i nästa blondering. 
 
 
Efter att jag haft i medlet en timme sköljer jag noga ur det och har i det här silverschampot, som jag tycker är bäst. L´oréal. Det gör att mitt hår blir platinablont. En stor del beror också på att jag har bra pigment i håret för att få det så vitt direkt, innan silverschampot.
 
 
Efter man gjort detta är det bra om man lägger i någon hårinpackning för att få håret jättelent. Finns så många hårinpackningar som är bra, men ni får helt enkelt leta er fram.
 
Om ni har några frågor får ni gärna skriva en kommentar! :)
 
 

Kommentarer
Heart Anonym

bra tips:D

2012-08-21 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0