gårdagen.

Jobbade förmiddag igår och då jag slutade åkte jag och hämtade upp Ronnie och sen åkte vi och tog kort. Sen kom Sandra och hämta oss hemma så vi åkte till Bredvik för att hämta lilla katten. Har döpt den, så den heter Marley ;) 
 
Hon var jätte rädd då vi kom hem med henne, hon gömde sig i en hylla och satt där ett tag. Senare på kvällen gick jag och älsklingen ut med några kompisar, då vi kom hem låg hon och sov så sött sen bar jag henne till sängen så hon låg mellan oss inatt. ♥
 
Sitter just nu på jobbet, slutar klockan 22, har ingen aning vad som händer då, men det återstår att se ;) ska göra i ordning lite inlägg åt er nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0