dagarna som varit.

 
Bild från igår - ser ut som en dyngfetko! 
 
 
Förlåt för dålig update, men har inte tid att sitta vid datorn någonting - men det blir säkert skärpning då jag börjar skolan, brukar bli så.  
 
Dom senaste dagarna har jag väll inte gjort så himla mycket. Var en dag till älven och bada o käka kakor med Jessica och Paulina - sköönt var det. Dagen efter det körde jag till Barbados och kolla då Wille, mamma, Ewe, Svea och Stella bada, körde sen hem till Ewe och körde lite Fiddy och hela familjen (nästan) käkade mat där - gott! 
 
Igår hände inte så mycket, jag och Ronnie var hemma hos Jeppe och Julia, sen drog vi ner till stranden och spela kubb och satt framför elden. Mycket trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Det finns inga tävlingar just nu.

KONTAKT: [email protected]


RSS 2.0